Till senaste kommentaren

Varför erbjuds nya kunder bättre avtal än befintliga?



Hej

Kontaktade kundtjänst efter tips från bekant. Han berättade att Vattenfall hade
kampanjerbjudande på nästan 5 öre på 3-årigt fastprisavtal.

Kundtjänst informerade om detta bara gäller nya kunder och i mitt fall erbjöds en
dryg 1-öring.

Vattenfall är alltså ointresserad att behålla kunder som varit trogna i kanske 5-10 år.
Jag förstår inte denna kundpolicy. Har ni en ledning som kräver kortsiktiga vinster
och inte vill att Vattenfall skall vara den långsiktiga elleverantören på den svenska marknaden.
Jag kräver ett svar och funderar på att skriva ett skarpt inlägg om detta till lämplig
TV-forum.

Tel 070-8514250
kjegid@gmail.com

Mvh Kjell
Kjell Gidlöf Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Vi har vissa kampanjer som riktar sig mot våra nya kunder, så det stämmer. Våra befintliga kunder finner dock massor av erbjudanden på Mina Sidor med olika företag vi samarbetar med.
    Ida

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.