Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Fakturan betalad två gånger

Hej!
Det verkar som vi har betalat samma faktura två gånger. Hur åtgärdat vi detta?

Johan Eriksson Viklund Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Vid en dubbelbetalning eller om man betalat ett högre belopp så skapas ett tillgodo hos oss.
    Om man ej hör av sig och summan är skäligt stor, t.ex. att den är ungefär lika stor som en normal månads kostnader så sparas den och kvittas mot nästa månads faktura. Om man önskar få tillbaka pengarna så kan vi antingen skicka ut en AVI som man löser ut på banken eller direkt till kundens konto.
    För att få pengarna direkt på kontot så kontaktar man kundservice på 020 82 00 00 och lämnar kontouppgifter.
    John
  • Hej
    Jag betelade räkningen under Augusti månad men när jag kollade nu så står det att jag inte har gjort o blev försenad...

    Aaron Olimpo
  • Detta forum finns till för att våra kunder ska kunna ställa allmänna frågor gällande våra produkter och tjänster, allt från solceller till hur ett rörligt elavtal fungerar.

    Tänk på att vi på kundforumet inte kan svara på personliga frågor som rör till exempel just ditt elavtal eller dina fakturor, utan har ni en sådan fråga hänvisar vi till kundservice@vattenfall.com eller att ni söker kontakt med oss via Facebook.


    Katarina

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.